sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Dior Gel Coat -lakka (sydän)

Vihdoinkin löysin loistavan geelilakan! Iso kiitos tästä menee Oma Koti Valkoinen -bloggaajalle (http://omakotivalkoinen.casablogit.fi) Miialle! Kiitos ihanasta blogista ja vinkistä! <3 

Olen pidemmän aikaa käynyt laitattamassa kynnet milloin missäkin, olen kokeillut geelikynsiä tipeillä ja ilman ja ihan perus geelilakkausta, joka kovetetaan uv-uunissa. Olin varannut ensi viikolle taas ajan geelilakkaukseen ystäväni luo, kunnes huomasin Miian postauksen Diorin Gel Coat -lakasta!:) Mikä ihana sattuma! Kävin sitten samantein hakemassa omani Stockmannilta!:) Ja nyt kynsissä komeilee ranskalainen manikyyri, ei ole ainakaan vielä mennyt miksikään <3 Mahtavaa tämä helppous! Ja vaikka lakka kustansikin noin 30€, niin jatkossa tulee kyllä edullisemmaksi kotona lakkailla kun jatkuvasti käydä ammattilaisella laitattamassa kynsiä.

Kiitos Miialle vielä vinkistä! <3




Laitoin aluslakaksi Rimmelin french manicure, (445) french rose -sävyä, jonka annoin kuivua. Aluslakan jälkeen leikkasin teipistä sapluunan valkoista kärkeä varten. Mavalan (49 white) lakka tuli kärkeen ja sen kuivuttua lopuksi Diorin Gel Coat -lakka päällimmäiseksi. Ai, että olen niin onnellinen näistä kynsistä <3



4 kommenttia:

  1. Minä luin myös tuosta samasta lakasta kehuja ja aoin kyllä pikimiten lopsia sen ostamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä Hanna! Nyt neljäs päivä mulla menossa ja ei ole juurikaan kulunut :)

      Poista
  2. Ihana blogi sulla! <3 Etkä oo mitään puhunu!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jenskuu! <3 Ihana blogi sullakin! En oo kuule kauaa kerinny täällä olemaan:) ihania DIY -ideoita sulla blogissa.

      Poista