torstai 12. helmikuuta 2015

Schedule

Viikot vilahtavat ihan mahdotonta vauhtia! Aikatauluttaminen ja asioiden kirjaaminen kalenteriin on pakollista tässä taloudessa. Itse olen aina ollut tarkka aikatauluissa enkä oikeastaan koskaan myöhässä mistään saati unohtanut tapaamista tms…viimeisen vuoden aikana olen huomannut alkaneeni lipsua tästä! :o siis en todellakaan tietoisesti vaan ihan muistamattomuutta! :/ En tiedä onko lapsen saamisella osuutta tähän vai mikä dementia sieltä alkaa kurkistaa kun 30 vuotta tuli täyteen :'D

Mutta tämä kaikki kiire on ihan itse aiheutettua. Enkä valita. J käy töissä, minä olen äitiyslomalla ja käyn koulua samalla. Viime syksy meni ihan hujauksessa ja sumussa niinkuin varmaan useilla tuoreilla vanhemmilla. Alku sumun jälkeen kun vauva-arki rutinoitui ja alkoi sujua huomasin tarvitsevani jotain muutakin "virikettä" aivoilleni. Ne ajat kun A (vauvamme) nukkuu haluan käyttää tehokkaasti. Siksipä siis jatkoin syksyllä alkanutta kouluani. Moni voisi paheksua ja miettiä, että miksi aloittaa koulu nyt…kun vauva on niin vähän aikaa pieni. Itselleni koulu tuo energiaa ja on tällä hetkellä minun "harrastukseni". Joku muu käyttää saman ajan esim. tvn katseluun. Ja aika ei ole mitenkään pikkuiseltamme pois. Kaiken sen ajan kun A on hereillä panostan täysillä poikaamme ja olen läsnä. 

Miten siellä pidetään huolta arjen aikatauluista? 

Tämä alkaa lukea tenttiin täällä ja jännittään huomista hammaslääkäriä. Adios ja ihanaa torstaita kaikille!:)




3 kommenttia:

  1. Mullekin saapui tänään uusi kalenteri, en malta oottaa et pääsee sitä täyttelee! :)

    VastaaPoista
  2. Minkä ihanuus kalenterin sä oot tilannut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin sen persoonallisen kalenterin minkä sai ite suunnitella, oli kätsy kun sai alottaa mistä kuusta tahansa ja valita omat kansikuvat jne :)

      Poista